miercuri, 1 iunie 2011

Prezentatori de meteo


Ce m-a surprins foarte mult la prezentarea stirilor pe posturile spaniole disponibile este eleganta prezentatorilor. Nici unul dintre ei, barbat sau femeie, nu exagereaza cu nimic. Nu am vazut nci o brosa/accesoriu vestimentar ciudat cum poarta Esca, nici un costum in 10 culori si 5 bucati diferite de material(ca sa nu mai vorbesc de croiala) cum poarta Budu(Florin Busuioc) si nici sani pe afara(chiar la propriu in emisiunea lui Razvan si Dani) sau fuste lungi doar cat sa acopere esentialul la prezentatoarele de meteo. Toti sunt eleganti, dar stirile pe care le prezinta ies in evidenta, nu hainele.

Uneori cred ca prezentatorii romani de stiri se cred la o prezentare de moda sau vor sa forteze bunul simt la cat de ciudat se imbraca.

Bineinteles ca din cand in cand isi fac prezenta la stiri si barfele. Dar mancar sunt barfe care intereseaza pe toata lumea. Astazi, de exemplu, s-a dezbatut daca regele este sau nu bolnav de cancer si daca actul de numire a princepelui va fi semnat mai repede. Tinand cont ca e vorba de imaginea unei intregi tari, cred ca e o barfa destul de importanta. Dar nu am vazut nici o "stire sportiva" cu viata de noapte a fotbalistilor sau cu iubitele lor. Si in mod sigur ziarele lor de scandal trateaza si aceste chestiuni, mai ales cu noii campioni ai cupei.

Am descoperit aici si seriale asemanatoare cu celebrele "La bloc", "Scene de caznicie" si, bineinteles, o gramada de emisiuni cu vedete mai mult mai mai putin expirate care vorbesc prea mult.

Anul acesta, pe Facebook am primit o cerere de prietenie de la Toate Stirile Din Tara. Mi-am zis ca nu ar strica sa fiu la curent cu ce se mai intampla prin tara. Asta pana au inceput sa apara zeci de "stiri" cu Iri si Moni, cu Pepe si Oana sau zeci de bucati de stiri preluate partial din unele ziare, niciodata stirea intreaga pentru care trebuia sa mergi pe pagina ziarului. In momentul in care m-am convins ca nu am stiri ci doar barfe am dat "unfriend". Asa ceva nu ma interesa nici in tara, la ce m-ar interesa acum? Paginile ziarelor sunt mai interesante. Mediafax e mai interesant!

Stirile care ne intereseaza, emisiunile la care ne uitam, cartile pe care le citim ne definesc! Daca ne intereseaza doar trivialul atunci avem o problema. Daca ne intereseaza doar umorul de slaba calitate, atunci avem o problema.

Niciun comentariu: