duminică, 13 martie 2011

Zambeste, maine poate fi mai rau



Timp de o saptamana, copiii din Spania au fost in vacanta de primavara. Drept urmare, in fiecare zi au fost activitati( in fiecare localitate) dedicate in special copiilor si adolescentilor. Astazi, langa plaja, se canta, se faceau exercitii de aerobica, a fost pus la dispozitie o zona de topaiala si multe jocuri pe iarba, plus activitatile pe nisip pe care le-am ratat - se strangeau marcajele cand am ajuns noi. Asta i-a tinut pe copii si pe parinti ocupati, le-a oferit locuri unde sa-si desfasoare energiile si sa fie impreuna. Si activitatile nu erau filmate pentru emisiuni de dimineata, precum prin Romania.

Tot in aceasta saptamana a fost mare agitatie cu carnavalul. De sambata trecuta am vazut muuulti copiii costumati, un grup de adolescente se plimba prim mall imbracate in pijamale roz, cu suzete si papuci de casa si chiar vreo cativa adulti incepusera petrecerea. La stirile locale am vazut mai multe imagini, cu oameni care se distrau in diferite costume, fara sa se sfiasca de varsta. Inchipuiti-va o bunica de 60-70 de ani in costum de Minnie! Din pacate, plimbarile prin Barcelona pe care le programasem pentru aceasta saptamana n-au mai fost posibile fizic pentru mine, dar la anul sigur nu mai ratez ocazia de a vedea aceasta placere a oamenilor de a se costuma. Cine stie, poate la anul ne luam amandoi costume medievale de jupan si jupanita(unii inca mai au nevoie de dictionar pentru aceste cuvinte).

Ma misc mai rau decat o femeie de 60 de ani, dar sotiorul mi-a spus ca la anul pe vremea asta voi putea concura la maratonul Barcelonei(care a fost tot saptamana asta). Pe langa asta, iar am infulecat vreo doua cornuri cu ciocolata: umplute cu ciocolata si unse cu ciocolata de jur imprejur, adica "cornuri cu ciocolata cu ciocolata". Ma indoiesc de faptul ca mai pot pune vreun pic de ciocolata prin cornurile alea!

Niciun comentariu: