joi, 6 ianuarie 2011

Pizza cu mamaliga(sau ce ai prin frigider)


Pentru Anul Nou am pregatit mamaliguta, cas framantat cu sare, cartofi la tava cu muschiulet afumat, slaninuta si carnaciori. Ca desert, prajituri de la mama de acasa si o prajitura cu dedicatie de la nasa fratiorului si matusa comuna(multumesc, pe 4 mi-am lins degetele de la ultima bucatica).

Faina de porumb a fost luata direct din Carrefour, de la raftul cu produse din alte zone. Alaturi de doua varietati de faina de porumb veti gasi pateu Ardealul(era din cel cu promotia "O bucata de Ardeal", pesemne vor si spaniolii o bucata de Ardeal!), vreo doua feluri de tarie, Delikat sau Knorr( de cand e asa mare specialitate romaneasca?), un fel de rachiu, bere si niste gemuri.

Avand in vedere ca 700 ml de vin vechi au taiat pofta de mancare, a mai ramas niste cas framantat, mamaliga, vreo cativa cartofi si ceva carnat. Ca sa nu irosesc bunatate de specialitate romaneasca(adica mamaliga), am turnat intr-o tava de yena niste smantana pe post de unguent, am asezat apoi un strat subtire de felii de mamaliga rece, am asezat uniform restul de aproximativ 400 g de cas, aia 2-3 cartofi(bucatele pe care le-am taiat si mai marunt), bucatile de carnat supermaruntite, inca putina smantana superlichida, am aranjat deasupra restul de felii subtiri de mamaliga pe care am pus bucatele de bacon taiate super subtire, gorgonzola si cascaval si le-am dat la cuptor pana smantana a intrat bine in compozitie si bacon-ul(sau sunca, cum vreti) s-a rumenit frumos pe langa crema de cascaval si branza topita.

Intre timp am facut clatitele, mi-am facut si baut cafeaua si am mancat toti trei. Sunt singura bautoare de cafea din toti trei, asa ca n-am impartit-o cu nimeni.

Cu toate ca este posibil sa existe o astfel de reteta pe undeva, imi asum meritul de a folosi ce am gasit la indemana si-i dau aceasta reteta si fratiorului, si celor care vor avea la indemana aceleasi ingrediente sau altele asemanatoare si nu vor sti ce sa faca de mancare.

Niciun comentariu: