marți, 18 ianuarie 2011

Cred ca am ajuns si in raiul hainelor


Pe vremea cand mergeam in Iasi in magazine in perioada reducerilor ramaneam intotdeauna cu un gust amar: fie reducerile erau de forma, fie nu gaseam nimic care sa-mi placa sau sa fie de masura mea. Stiu ca nu sunt si nici nu voi fi vreodata in categoria celor de talii mici, dar totusi, chiar sa nu ai mai niciodata marimi mai mari de L?

Pe langa "windows shopping" sau pe romaneste cascat ochii la vitrine, eu una am beneficiat din plin de sezonul reducerilor: zeci de produse erau la jumatate de pret sau chiar cu preturile reduse cu 70%. Stiu pentru ca mai inainte cu o saptamana ma plimbasem nitel prin aceleasi locuri. Asadar, daca vreti sa va imbracati super bine si ieftin, in haine de calitate buna, veniti dupa 10 ianuarie in Barcelona.

De ce zic ca am ajuns in rai: am ajuns in magazine care nici macar nu aveau marimi mici! Totul era minunat facut pe marimea mea, incat as fi stat sa incerc toate hainele din magazin. A trebuit sa ma limitez, dar anul viitor nu voi rata aceste reduceri.

In alta ordine de idei: e o adevarata nebunie cu melodia Shakirei, o dau foarte des la TV, o ascult si pe posturile locale de radio, sunt trupe care danseaza pe Rambla pe aceasta melodie. Ne-a incantat cand am descoperit la TV ca videoclipul e filmat in Barcelona, dar acum tinde sa fie prea obsesiva pentru gustul meu.

Niciun comentariu: