luni, 18 ianuarie 2010

Supica de seara

In ultimul timp am decis cu sotiorul ca e mult mai sanatos sa mancam o gramada de verdeturi si de mancare facuta in casa. Respectand acest principiu, am trecut la "executat" o supa in seara asta, dupa intoarcerea de la munca.

Avand deja un pilaf usor picant, am decis ca o pulpita de pui alaturi de o rosie este o completare perfecta. Pulpitele au mers la fiert, apoi la rumenit si s-au asezat cuminti in farfurie la racit.

Intre timp am curatit cateva ciuperci champignon, am pastrat palariile si coditele le-am taiat rondele. Am adaugat cateva bucati de ciuperci pleurotus si le-am rasturnat in oala cu supa. In oala au venit la completare un plic de legume pentru supe si ciorbe de la Kotany (fara conservanti), cu legume deshidratate.

Intre timp am pus de galuste cu branza din aproximativ 200 grame de branza de vaci, un ou, sare, patrunjel uscat, un praf de piper si gris cat sa stea bilutele tepene atunci cand le dai o forma.

Cand a inceput sa clocoteasca zeama am adaugat galustile, le-am desprins de pe fundul oalei prin invartire delicata cu polonicul si le-am lasat sa pluteasca pe toate la suprafata. Dupa 2-3 minute am adaugat sare dupa gust, piper si patrunjel, plus doua maini de taitei fini.

Nu m-a lasat inima sa nu o gust, desi mancasem deja. Gust delicios, buretii pleurotus cu o textura mai ferma decat as fi vrut, galustele la fix de potrivite. Maine mananc o portie intreaga, nu de gustare ca acum. Merita incercata!

Niciun comentariu: