luni, 18 ianuarie 2010

Prajitura invatatorului sarac


Nu este un titlu creat in mod special, dar este o idee foarte buna pentru o reteta de prajitura. Aceasta reteta poate fi descoperita in revista "Practic in bucatarie" pe care am cumparat-o vineri. Am o banuiala ca vom intalni in curand la cofetarii o prajitura cu numele asta, ca doar si prajitura Elodia a avut succes.

Ieri am probat reteta, de altfel destul de simpla, si a iesit o prajitura absolut delicioasa pe care, impreuna cu sotiorul si Cosmin, am terminat-o de mancat in cateva ore. Asa ca nu am nici o fotografie pentru ea.

Are un blat delicios in care am inlocuit margarina cu untul(produs mai natural) si la care am adaugat 2 lingurite de rom, suc de la o jumatate de lamaie si zahar vanilinat. Blatul se coace 15 minute, apoi se unge cu gem de caise (sau de care ai prin casa). Deasupra se pun albusurile cu nuca. Pentru ca am avut doar 60 g de nuca macinata, am completat cu 40 gr de migdale macinate si nuca de cocos pana la 150 de grame. Cumparati revista ptr reteta (16 lei) sau contactati-ma pentru a va impartasi reteta pentru care munciti maxim 20 de minute(inclusiv spalat vasele) si aveti grija cuptorului 30 minute.

Niciun comentariu: