vineri, 18 decembrie 2009

Bun venit in Moldova!


Dar cand am plecat din tara?

Intrebarea asta mi-a venit instant in minte dupa ce am primit doua mesaje de la Orange cu acest subiect si cu tarifele de roaming.

Stiu ca Orange nu are acoperire chiar pe tot teritoriul Romaniei, stiu ca mai are probleme de retea si ma astept ca de fiecare data cand mergem la Voinesti semnalul sa fie inexistent sau prea slab. De-abia cand iesim din Miroslava pot spune ca am incredere ca pot beneficia de serviciile preplatite.

Stiu ca judetul Iasi e judet de frontiera, dar, de vreme ce nu am iesit din el si nici din Moldova, nu inteleg de ce as fi interesata de serviciile de roaming. Sau atunci cand am trecut de semnul de intrare in oras se activeaza tarife speciale?

Exista o confuzie la Orange intre Modova ca provincie si Republica Moldova ca stat recunoscut? Sau in partea asta a tarii exista alte tarife, speciale?

Din pacate, nu pot decat sa-mi fotografiez mesajul de pe telefon cu aceasta eroare a sistemului de comunicatii Orange si efortul nu merita. Si tocmai ce eram incantata de studiul de marketing din perspectiva serviciilor si a clientilor in privinta evolutiei Orange! Rusinica...

2 comentarii:

Anonim spunea...

In unele zone din Iasi este semnal foarte bun de la Orange Moldova si telefonul tau a trecut automat in reteaua orange Moldova

Ana Sandu spunea...

Daca preia semnal mai bun nu e problema. Eu faceam referire la doua chestiuni:

1. numele statului de langa noi, asa cum pare el in hartile internationale, e Republica Moldova. Opiniile personale nu au nimic de a face cu asta.

2. tarifarea cum avea loc: conform tarifelor de roaming sau conform celor locale? Pentru ca nu am fost instiintata cand am ajuns "inapoi" in Romania.