marți, 1 septembrie 2009

Clientii si calculatoarele - cazuri glumete


Suport clienti: Ce fel de calculator aveti?
Clientul: Unul alb.


Clientul: Buna, ma numesc Maria si nu pot sa-mi scot CD-ul din calculator.
Suport clienti: Ati incercat sa apasati butonul corespunzator?
Clientul: Da, dar pare ca s-a intepenit de tot.
Suport clienti: Nu este prea bine. Am sa completez o nota.
Clientul: Nu, asteptati, nici macar nu l-am bagat, e inca pe birou! Imi pare rau...


Suport clienti: Dati click pe iconita "My computer" din partea stanga a ecranului.
Clientul: Stanga mea sau stanga dumneavoastra?


Suport clienti: Buna ziua. Pot sa va ajut?
Clientul: Buna... Nu pot printa.
Suport clienti: Va rog sa dati click pe Start si sa urmati pasii indicati...
Clientul: Asculta, baiete, nu incepe sa-ti dai aere cu mine. Nu sunt Bill Gates!


Clientul: Buna, sunt Marcela. Nu pot printa. De fiecare data cand incerc, imi spune ca nu poate gasi imprimanta. Am ridicat imprimanta si chiar am plasat-o in fata monitorului, dar computerul tot imi spune ca nu o gaseste.


Clientul: Nu pot printa cu rosu.
Suport clienti: Aveti o imprimanta color?
Clientul: Aaaaa.... multumesc!


Suport clienti: Ce este pe monitorul dumneavoastra in acest moment?
Clientul: Un ursulet pe care l-am primit de la prietena mea de ziua mea.


Clientul: Nu-mi mai merge tastatura.
Suport clienti: V-ati asigurat ca este conectat cablul in calculator?
Clientul: Nu, nu pot ajunge in spatele calculatorului.
Suport clienti: Ridicati tastatura si mergeti 10 pasi mai departe de calculator.
Clientul: Bine.
Suport clienti: Tastatura pleaca cu dumneavoastra?
Clientul: Da.
Suport clienti: Asta inseamna ca nu este conectat cablul. Mai aveti o tastatura acolo?
Clientul: Da, mai este una. Da, asta merge.


Suport clienti: Parola dumneavoastra este: a, ca in aparat, , litera V cu majuscule ca in Vasile si numarul 7.
Clientul: Numarul 7 e cu majuscule?


Clientul: Nu ma pot loga in contul meu.
Suport clienti: Sunteti sigur ca folositi parola corecta?
Clientul: Da, am urmarit-o pe fata mea cand a introdus-o.
Suport clienti: Puteti sa-mi spuneti care este parola?
Clientul: Cinci stelute.


Suport clienti: Ce program antivirus folositi?
Clientul: Netscape.
Suport clienti: Acela nu este un program antivirus.
Clientul: A, da, imi pare rau, Internet Explorer.


Clientul: Am o mare problema. Un prieten mi-a pus un screen saver pe calculator, dar de fiecare data cand misc mouse-ul, dispare.


Suport clienti: Cu ce va pot ajuta?
Clientul: Scriu primul meu email.
Suport clienti: Ce problema intampinati?
Clientul: Pai, am litera a in adresa, dar cum pun cercul ala mic in jurul ei?


Suport clienti: Va rog sa verificati si sectiunea Spam a adresei dumneavoastra.
Clientul: Eu nu am Spam in adresa mea de email.


Clientul: Nu ma pot loga?
Suport clienti: Ati verificat daca aveti conexiune la internet? Celelalte pagini se incarca?
Clientul: Nu merge nici o pagina. Trebuia sa mearga?


Suport clienti: Care este adresa dumneavoastra de email?
Clientul: www. xulescu@yahoo.com.


Suport clienti: Dupa ce ati completat formularul, primiti pe adresa de email transmisa toate datele necesare.
Clientul: Dar eu nu am adresa de email.

Niciun comentariu: