duminică, 26 iulie 2009

Cum mai atragem atentia consumatorului de reclame

Sunt foarte multi cei care nu inteleg diferenta dintre o campanie de promovare si un clip publicitar, astfel incat in Romania inca nu se poate discuta depre o "educatie" publicitara a cumparatorului. Cu toate acestea, dificultatea de a-i atrage atentia pentru mai mult timp viitorului cumparator si chiar consumator este din ce in ce mai mare.

Clipurile publicitare tind sa fie din ce in ce mai complicat construite. Uneori cu rezultate foarte bune si aici avem exemplu apei Dorna, pentru care Coca-Cola a pompat bani in campanii de promovare extrem de bine construite, dupa modele de succes, astfel incat imaginea produsului s-a indreptat usor spre perceptia premium.

Alteori, in ciuda unui clip publicitar foarte bine construit, s-a pierdut undeva pe drum scopul pentru care se apeleaza la promovare. Castigarea unui premiu in cadrul unei competitii in nici un caz nu reprezinta scopul respectivul clip publicitar.

Ideea de a promova un produs prin utilizarea unui clip publicitar stil trailer nu e chiar noua. Imi amintesc de Nokia care a apelat la acest tip de promovare in timpul sau dupa lansarea seriei Matrix, unde personajele aveau cele mai noi modele de telefon Nokia disponibile la vremea respectiva.

Folosirea aceleasi optiuni destul de costisitoare pentru promovarea unui produs specific, respectiv pachetul Office de la Microsoft, este o noutate cel putin pentru mine, la fel si modalitatea prin care se folosesc in respectivele "filmulete" diferitele caracteristici ale produsului.

Va invit sa le urmariti in continuare.





Reusesc sa atraga foarte bine atentia prin noutate si in mod sigur provoaca raspandirea zvonului. Ramane de vazut care sunt rezultatele finale ale acestei investitii

Niciun comentariu: