joi, 25 iunie 2009

Tu ce faci ca sa te relaxezi?


Am auzit de metode comune sau mai putin obisnuite de relaxare. Viata mi-a oferit prea multe surprize ca sa ma mai mir foarte mult de schimbarile si metodele alese de fiecare.

Imi place sa citesc. O foarte buna colectie de romane de la editura Reader's Digest imi pune la dispozitie cam la patru luni o serie de romane de succes din SUA. Pe langa astea, orice carte buna este un adevarat festin pentru mine.

Pe langa parcurgerea aproape zilnica a majoritatii blogurilor listate si a altor subiecte interesante furnizate sau gasite, mai joc si un Luxor sau, daca nu vreau decat sa pierd cateva minute, cateva jocuri interesante si usurele de pe orisinal.com.

Daca nu e nici una nici alta, folosesc telecomanda si devina leguma de canapea, ca acum am si canapea. Unde mai pui ca oricand filmele se pot urmari direct pe televizor cu gaselnita de tv-out.

Niciun comentariu: