miercuri, 15 aprilie 2009

La 10 ani dupa terminarea liceului


Nu mi-a placut respectiva perioada atat de mult incat sa vreau sa o retraiesc, dar cu siguranta am si amintiri foarte frumoase din aceasta perioada, si mai ales oameni pe care as dori sa-i reintalnesc.

Ma regasec oarecum ciudat in aceasta perioada in care m-am apucat iarasi de invatat, de aceasta data despre tot ceea ce inseamna un bun management al relatiilor cu clientii, dar si in domeniul relatiilor publice si al advertisingului, domeniu in care am dezvoltat si o oarecare pasiune.

In lupta unora cu "romgleza' se pierd din vedere anumite aspecte, si anume acelea care tin de mai buna definire a unui cuvant intr-o anumita limba, de sensuri care sunt mai puternice in respectiva limba si care se pierd in traducere. M-a amuzat intotdeauna incercarea regretatului Pruteanu de a adapta fast-food in mancare rapida sau mancare la minut. Daca i-ar fi spus cineva acum ca exista un curent slow-food, probabil ca s-ar fi gandit la ceva de genul mancare pe indelete.

Revenind la chestiune, advertising are sensuri suplimentare fata de publicitate, termen de altfel si el folosit in mod eronat.

Inca nu m-am decis pe deplin daca sa-mi fac simtita prezenta la marele eveniment atat de meticulos organizat, dar ii rog pe cei cativa cititori ai acestui blog sa dea sfoara in tara pentru intalnirea de 10 ani a seriei care a finalizat in 1999 la Liceul Teoretic "Stefan cel Mare" Targu-Neamt, devenit intre timp Colegiu National.

Niciun comentariu: