marți, 31 martie 2009

Sunt castigatoare!


Duminica nu am avut chef de prea multe, asa ca am dat un search dupa "concurs" si le-am luat rand, in speranta ca voi gasi ceva interesant si pentru mine. Sotiorul era plecat sa spele masina, dupa vedeti a si plouat, asa ca nu ma asteptam la prea multe dupa participarile mele.

Unul dintre aceste concursuri, necesare pentru o buna promovare, se desfasoara si pe www.redoxon.ro . Forma de participare este sub forma de chestionar, in care viitorii clienti sunt si informati atunci cand aleg sau nu varianta corecta de raspuns. Nu-i nimic daca nu stii din prima, poti sa participi la test de cate ori vrei. Comform regulamentului concursului, acesta s-a incheiat, dar chestionarul poate fi accesat in continuare si, daca vrei sa-ti testezi cunostintele, poti afla lucruri interesante sau poti sa-ti reamintesti anumite informatii.

Am castigat o cana termoizolanta si un pachet de ceai cu aroma de portocale, care mi se vor livra prin curier.

Sunt fericita. Azi este o zi foarte buna!

LE: cana este foarte interesanta si numai buna de luat cafeaua calda pe drum. Ceaiul e si cu coji de poartocale, si cu aroma, de la Casa de ceai. Miroase interesant, ma mai gandesca daca sa-l consum sau sa-l daruiesc.

Niciun comentariu: