vineri, 27 martie 2009

In ritmul inimii


Recent am primit o invitatie la un concurs si a trebuit sa cuget nitel la ritmul in care se desfasoara viata mea. Pana acum, ori de cate ori s-a intamplat ceva in viata mea, de fiecare data evenimentele au venit impreuna, si bune si rele la un loc.

Cele de care-mi aduc aminte: cand mi-a murit bunica, aveam olimpiada la romana. Cand mi-a murit bunicul, tocmai se casatorise cumnatul. Cum ma hotarasc sa fac un pas in perfectionarea personala si sa urmez un curs care-mi place... E o viziune atat de egoista, nu-i asa? Se poate si ca universul sa nu se invarta pentru o zi in jurul fiintelor proprii?

Asa ca m-am hotarat sa-mi acord timp. Azi o e zi frumoasa, cana de ceai e in fata mea, ii trimit un pupic virtual( si mai cum?) sotiorului si ma amuz la ce a scris Denisa pe blog. Oare de asta o fi vrut mama-soacra sa mananc eu peste? :D Si totusi, parca a(am) uitat ceva...

LE: am castigat cartea! Si am primit si o reducere la o noua comanda! Inca o zi buna.

Niciun comentariu: