luni, 20 octombrie 2008

"Eu iti dau Oxigenul"


Dumineca ne-am luat frumusel de manuta si am iesit la o plimbare, unde altundeva decat in Gradina Botanica, pentru ca a fost o zi minunata de toamna pe care nu se facea sa o ratam. L-am luat pe noi si pe un prieten drag, care mi-a adus o surpriza super placuta: lemn dulce, adica liquorice de la Darrell Lee.

Aproape toti copacii de langa stada putau o banderola de plastic cu inscriptia "Eu iti dau Oxigenul". Cautand am aflat ca este o campanie desfasurata de reprezentanta Rotary in Romania, Rotaract, care a organizat aceasta campanie verde in 19 orase din tara. Scopul acestei actiuni este "sensibilizarea populaţiei şi conştientizarea importanţei naturii urbane asupra calităţii vieţii de zi cu zi".

Campania se desfasoara timp de o saptamana, iar benzile de plastic vor fi scoase tot de cei care le-au pus.A doua parte a proiectului desfasurat la nivel national este plantarea de copaci in zonele defrisate.

O fi asta cea mai buna masura de a-i face pe oameni sa constientizeze. Era poate mai bine sa fie facuta putina educatie, sa se contracteze o firma pentru colectarea deseurilor din hartie sau plastic sau o masura care ar fi venit intr-adevar in sprijinul oamenilor. Are efect aceasta campanie verde?

Niciun comentariu: