vineri, 17 octombrie 2008

Deformare profesionala


M-am cam prins eu ca am capatat o deformare profesionala si incept sa ma repet fara sa ma fi damblagit de tot inca de cand tot raspund la clienti cat tine programul de lucru.

De ce mi se intampla asta m-am cam prins eu, mai ales cand numarul de oameni care te intreaba acelasi lucru de zeci de ori e in crestere. Si eu sunt o tanti de aia faina, careia ii place sa ia omul cu binisorul si sa-i explice pe indelete ce si cum, trimitandu-i nu la ... Nu stiu la ce v-ati gandit voi ca eu nu injur prea des. Asa m-o facut mama me pe mine de nu prea pot sa injur. Eu zic frumos cu patos "Pisici albastre!" in ultimul timp cand nu-mi merge ceva. De nu ma credeti intrebati pe Andreea, ca va confirma ea.

Revin la subiect: eu ii trimit acolo unde se gasesc informatiile atunci cand e clar ca sunt niste persoane care vorbesc mai mult la telefon si citesc mai putin.

Pentru ca eu sunt persoana finuta( v-am spus ca ma repet, dar sa stiti ca asa sunt eu), am inceput sa citesc carti si articole de alea precum "Fraze perfecte pentru clienti", "Managementul relatiilor cu clientii" si alte carti si articole ca sa ma repet mai putin si sa-i tratez pe clienti asa cum mi-ar place mie. Ca daca nu mi-ar place de ei probabil ca m-as urca pe toti peretii de nervi.

Aseara am fost la "Ziua Clientului" Herbalife. Muzica a urlat in boxe chiar deasupra capului meu si persoane agitate strigau in microfonul care se auzea in aceleasi boxe sa batem din palme ca in palme se gasesc niste puncte care activeaza hormonul fericirii. N-am castigat la tombola de la sfarsit. Nu-i bai. Dar toata povestea cu magulitul clientului imi suna atat de bine incat mi-a facut rau. Aceleasi chestii aproape le spun si eu zilnic, uneori mai bine, uneori mai rau. Dar sa le aud din nou dupa o zi de lucru, sa ma privesti in ochi si ma ma indemni la batut din palme, sa ma surzeasca boxele si microfonia... nope, a doua oara nu mai vin, chiar daca premiile de la tombola sunt atractive si povestile de succes super reale. Cine vrea asa ceva, e interesant, dar eu una sunt acel posibil client carcotas.

Niciun comentariu: