joi, 11 septembrie 2008

Operatiunea "Chilotii Rosii"


Citisem acum cateva zile despre cum vor guvernantii nostri sa convinga romanii sa se lase de fumat. Operatiunea asta eu o numesc "Chilotii Rosii" si nu campanie “Stop Fumat!”. Azi am vazut si primul afis, nu foarte bine pentru ca cei care intindeau afisele se intindeau cam mult sa aseze sau sa netezeasca rotunjimile Mihaelei Radulescu.

Compania care a castigat licitatia si care se ocupa de promovarea proiectului de peste 700.000 euro are ca actionar majoritar pe sotul Mihaelei, Elan Schwartzenberg.

Doamna se mandreste tare cu aceasta campanie care, crede ea, va duce la disperarea "nevestelor care vor fi suparate pe mine" si multumirea "domnilor care vor plescai fericiti". Eu am o impresie ca se inseala macar in privinta catorva neveste si a catorva barbati.

Mai ales ca unii sunt nefumatori, deci pentru ei e inca o vedeta mai putin imbracata pe un afis. Iar pentru cei mai multi conducatori auto, majoritar barbati(cum se stie), prioritar este sa fie atenti dupa bizonii din circulatie, nu dupa chilotii rosii de pe panouri. Asa ca raman "nevestele suparate" care si ele pot fi nefumatoare.

Sunt invitate si alte vedete, care vor poza doar in camasa alba si...surpriza...chiloti rosii! Pe cand si o vedeta masculina in urmatorii chiloti rosii, ca eu sigur nu ma mai apuc de fumat!


sursa imagine: www.yuppy.ro

LE: nu mai este sotul ei. Si sigur nu ma apuc de fumat.

Niciun comentariu: