joi, 21 august 2008

Un nou tip de reclama


Comunitatea de pe yahoo360 s-a cam blocat, o dovada in plus fiind si lipsa unor noi modificari inca de anul trecut. Intr-un timp am primit extrem de multe mesaje asupra faptului ca vor muta structura cu totul pe mash. Probabil ca se intentiona, chiar daca au dezmintit cu jumatate de gura. Asa ca au lasat lucrurile sa moara de la sine.

Unii dintre consultantii bancari au descoperit si ei aceasta comunitate, in special functia "Search", care-ti permite sa cauti si dupa localitate, dar si dupa varsta si sex. Si ce s-a gandit o respectiva? Hai ca poate imi cresc si eu comisioanele luna asta, ca am ramas cam fara bani dupa concediu. Si s-a apucat de trimis mesaje. Dar cum era ea sa foloseasca mesajul simplu, ca doar nu a vazut (sau nu a vrut sa vada) si functia asta. Asa ca a dat direct "Invite as a Friend", cu urmatorul mesaj:

"Buna ziua, Andreea Macoveiciuc ma numesc, consultant financiar al companiei OTP Garancia. Va contactez pentru a stabili o intalnire in care sa va prezint detaliat solutiile financiare ale companiei noastre in vederea realizarii unor economii pe termen lung, protejarii bunurilor dvs si protectiei personale, in caz de accidente, spitalizari, etc. Va las numarul meu de telefon: 0745-******, si daca aveti la dispozitie o ora libera, preferabil in cursul diminetii, va invit la sediul companiei OTP, langa restaurantul Baron in Podul Ros, pentru a gasi impreuna solutia cea mai potrivita nevoilor dvs financiare. In cazul in care nu puteti ajunge la sediu, propuneti dvs un loc, de preferat in intervalul orar 12.00-14.00. Astept un raspuns din partea dvs. Multumesc, si o zi buna!"

Cand am vazut mesajul asta mi-am pus mainile in cap. Daca am fost vreodata impotriva testarii diferitelor forme de redactare la BAC, acum sigur mi-as fi schimbat parerea. Formula de adresare varza, virgule puse aiurea, prescurtari. Cand vad virgula aiurea inainte de etc. eu fac urat. Etc vine din latina - et caetera - adica "si asa mai departe". I-am sters numarul de telefon, ca nu se facea sa-i fac mintea mai "blonda" decat este deja. iar daca se afla atat de dispusa sa se intalneasca cu viitorii clienti ar trebui sa stie ca e vara, groaznic de cald intre orele alea si, in plus, lumea munceste atunci.

Daca este vreun exemplu de "asa nu" in comunicari de afaceri, ea le indeplineste cu brio.

Un alt mesaj la care m-am uitat crucis zilele astea a venit de la Ionescu Darius, cu subiectul "NEWSLETTER STARPRESS www.valcea-turism.ro (Romania , USA, Canada)"
Continutul mesajului(asa cum a fost el editat):

NEWSLETTER STARPRESS

Revista Romano- Canadiano-Americana online

www.valcea-turism.ro

Cu , corespondenti in intreaga lume


Intr-adevar interesanta metoda de redactare a unui "newsletter". Oare sa ii trimit o definitie si un exemplu?

Niciun comentariu: