vineri, 15 august 2008

Salvati de...numarul de telefon


Facand ordine in hartii - de vreme ce tot sunt in "concediu" - am dat peste ultima factura de la Ultra Pro Computers. Si mi-am zis ca merita sa spun la toata lumea ca noi am avut extrem de mult de beneficiat de faptul ca numarul de telefon a fost trecut pe factura. Trecerea numarul de telefon poate parea optionala, dar asa am reusit sa fin contactati in 10 minute. Cum s-a intamplat: sotiorul a cumparat de la ei o componenta pentru un calculator, cei drept nu pentru ale noastre. Si in graba cu care a cumparat-o, a platit frumos si a lasat portofelul cu totul. S-a intamplat la centrul Carrfour Felicia. Pana sa ajunga la masina a fost sunat pe numarul de telefon de pe factura. Trebuie intr-adevar sa recunosc meritul angajatului, care a apelat imediat la numarul de telefon salvator pentru noi si nu a desfacut portofelul in care se regaseau atat acte, carti de credit cat si o suma deloc neglijabila. In plus, sotiorul nici nu si-a dat seama ca l-a uitat pana nu a fost sunat. Nu l-am mustruluit, ca si-a dat singur seama cat de riscanta a fost toata situatia, dar cred ca merita sa fie apreciat acel angajat.

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Foarte frumos din partea angajatului.Cei de la U Pro sunt profesionisti .Cat despre sotul tau.....e trist daca facea asa intr-un bar sau in alta parte.....