miercuri, 13 august 2008

Campanie publicitara sau eliminarea stocului?


Nu de multe ori intalnesti prin magazine promotii de te doare capul, pentru ca sunt facute in disperare de cauza. Am intalnit astfel promotii la Coca-Cola la care termenul de expirare era peste doua zile sau peste o saptamana, si asta doar pentru ca in perioada mentionata consumam ceva mai multa Coca-Cola. Recent am intalnit pe un blog - nu stiu unde, da poate imi aduc aminte - o promotie la fel de prost facuta pentru acelasi produs.

Acum vreo saptamana m-am trezit cu o fatuca foarte insistenta la usa. Nu a contat ca a fost foarte frumos refuzata prima data, si-a facut bine meseria si a plasat un plic de la Dr.Oerker, in care se regaseau trei pliculete de Zahar vanilat Bourbon si o reteta care la prima vedere nu pare prea dificila. Toate bune si frumoase pana la un punct. In plicuri este "zahar vanilat innobilat cu extract si pastai de vanilie Bourbon de cea mai buna calitate". Mai jos, la ingrediente, regasim: "zahar, extract de aroma de vanilie Bourbon, pastai maruntite de vanilie".

Cand citesc o chestie precum "extract de aroma" de ceva, mie nu imi suna prea bine si prea natural. Adica e zahar imbogatit cu aroma si adaugate pastai maruntite. In plus, desi era inceputul lunii august, data de expirare a produsului este cea care m-a pus si mai tare in garda: 09.2008. Adica peste o luna iesea din garantie produsul si, pentru a nu-l arunca, cel mai bine este sa faci o promotie. Pentru ca ai garantia ca nimeni nu te va reclama daca produsul nu este folosit in termen de o luna.

Dispusa sa incerc noul zahar vanilat, l-am folosit la o tarta cu fructe. Pentru ca zaharul il adaug la batutul albusului, m-am trezit ca albusul meu avea o culoare ciudatica. Noroc de galbenus, care i-a schimbat culoarea. Este un zahar ce nu trebuie folosit daca vreti sa pastrati culoarea alba a preparatelor, precum bezelele sau lapte cu orez.

Niciun comentariu: