miercuri, 23 iulie 2008

Logica feminina


Obosita cum sunt de obicei atunci cand se incheie programul de lucru la servici, dar inca destul de bine dispusa, dupa doua convorbiri luuungi cu clientii, ajung acasa impreuna cu sotiorul si identificam rapid "spamul" din cutia postala. Se dovedeste ca e oferta Carrfour, in care, dupa ce infulec un sfert de pepene pe post de cina, gasesc oferte interesante, in special pernute la 8,00 lei pentru scaune, ca sunt asa de inalta incat toate scaunele par special facute pentru disconfortul meu.

Cumparam pernute, chestii-trestii de mancare, o branza brie si vrem sa luam si emmentaler, pentru care se pare ca nu exista cod, desi avea eticheta, asa ca il lasam la casa din mila pentru fetele lungi pe care le-au capatat instant cei care stateau la coada in spatele nostru.

Ne suim in masina si nici nu apucam sa plecam ca incepe o mama de ploita deasa, cu stropi mari, de incep toti trecatorii sa fie extrem de fericiti. Pana ajungem noi acasa iesim de sub nor, asa ca nici un strop de ploaie. Nu e prima data cand in Iasi auzi ca ploua intr-o parte si in alta te toropesti de caldura. O fi Iasul cu logica feminina si nu stiu eu.

Ajung si la partea finala, ca sa fie un inceput si un sfarsit in stil tipic: branza brie Alpenhain e delicioasa. Bagheta pregatita cu unt, verdeata si usturoi a fost buna, dar cred ca am sa o fac singura data viitoare, mai ales ca mi-am fript unul dintre degete cele mai utilizate la tastat pentru mine. In schimb, am avut mare dezamagire cu bomboanele M&M. Sloganul lor era "Se topesc in gura, nu in mana".

Acum eu stiu ca masinile importate in Romania au standard de calitate diferit fata de cele vandute in restul Europei. In tara lor, e calitatea I. In tarile invecinate, e calitatea II. Si mai este si calitatea pentru Romania si Bulgaria. Acum sunt doua concluzii: astia stiu ca avem drumuri proaste si fac toate masinile 4x4 sau, cel mai sigur, calitatea acestora lasa de dorit, asa cum ne asteptam.

Foarte des am auzit ca multe produse sunt mai bune in alta parte decat in Romania. Bine, bine! Dar pana si M&M?

Niciun comentariu: